Το Email Marketing είναι μια καλή ευκαιρία για να αξιοποιήσεις όλη σου την δημιουργικότητα.

Άδραξε τις ευκαιρίες που σου δίνει η επικαιρότητα και προσάρμοσέ τις στο δικό σου business. Πώς; Παρακάτω βρίσκονται concepts που αξιοποιώντας τα μπορείς να πετύχεις μεγαλύτερο open rate, click through rate και φυσικά conversions!

1. Ενημερώσου για τις Παγκόσμιες Ημέρες

Συμπερίλαβε στο πλάνο του Εmail Μarketing τις Παγκόσμιες Ημέρες που ταιριάζουν με το δικό σου business. Εκτός από τη Γιορτή της Μητέρας (που πιθανώς ταιριάζει με τα περισσότερα industries, όπως fashion, online φαρμακεία, λευκά είδη, κοσμήματα), υπάρχουν και άλλες -πάρα πολλές- Παγκόσμιες Ημέρες τις οποίες μπορείς να αξιοποιήσεις. Για παράδειγμα, η Παγκόσμια Ημέρα Alzheimer είναι μια καλή ευκαιρία για να προτείνεις συμπληρώματα για τη μνήμη, η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου για να προωθήσεις λευκά είδη ή η Παγκόσμια Ημέρα Γάτας για να στείλεις newsletter με παιχνίδια που τις αφορούν.

2. Αξιοποίησε τις Ονομαστικές Γιορτές

Οι γιορτές, και ιδιαίτερα οι μεγάλες ονομαστικές γιορτές, είναι μια καλή ευκαιρία για να στείλεις newsletter με ιδιαίτερα concepts. Σκέψου πριν από τους πελάτες σου για αυτούς και πρότεινέ τους τα κατάλληλα δώρα σύμφωνα με το business σου!

Στείλε newsletter λίγο πριν από κάθε μεγάλη γιορτή για να τους υπενθυμίσεις τις σημαντικές ημέρες, που πιθανώς θα γιορτάζει κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο, και θα κάνεις την αγοραστική τους απόφαση λίγο πιο εύκολη… 

3. Εκπτώσεις & Black Friday

Δεν γίνεται να μην στείλεις newsletter για την αρχή των εκπτώσεων ή για τη μεγάλη γιορτή των προσφορών, ονόματι “Black Friday”. Φρόντισε, όμως, να μην είναι ένα απλό newsletter με επίκεντρο την προώθηση των προϊόντων σου. Ένταξε το Εmail Μarketing στην Digital Marketing στρατηγική σου και προσάρμοσέ το ανάλογα με την εποχικότητα. Δημιούργησε moto που θα σε ακολουθούν σε όλη την online εκστρατεία σου -και προφανώς και στην Εmail Μarketing στρατηγική σου.

4. Content και Email Marketing

Δώσε στους χρήστες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται με την ένταξη content στο newsletter. Μέσω του Email Marketing στόχος δεν είναι μόνο να προωθήσεις τα προϊόντα σου, αλλά και να ενημερώσεις τους χρήστες για τις νέες τάσεις της μόδας ή τις παλέτες χρωμάτων για το σπίτι, ούτως ώστε να “ονειρευτούν” αυτό που τους προτείνεις. Σκέψου ότι τα προϊόντα που πουλάς μπορούν να τα βρουν και αλλού, αλλά την δικιά σου γνώση και πληροφορία όχι.

5. Welcome Email

To email που καλωσορίζει τους χρήστες στην online κοινότητά σου πρέπει να ακολουθεί και αυτό τη λογική του brand. Είτε το brand σου έχει πιο “αυστηρές” γραμμές ή είναι περισσότερο fun, το Welcome Email πρέπει να είναι “έξυπνο”, να τραβάει το μάτι του χρήστη και να τον “εισάγει” κατευθείαν στο industry σου και στο feeling του brand σου. Άλλωστε, το Welcome Email είναι το πρώτο πράγμα που λαμβάνει ο χρήστης από εσένα. Φρόντισε, λοιπόν, να τον καλωσορίσεις 😉

Το Email είναι το πιο άμεσο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες σου. Χρησιμοποίησέ το έξυπνα, δώσε στους χρήστες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται και θα περιμένουν αγωνιωδώς το επόμενο Newsletter που θα τους στείλεις! Ένα ενδιαφέρον concept, γλαφυρά εικαστικά και θα δεις τις πωλήσεις σου να αυξάνονται!

Μην ξεχάσεις να το μοιραστείς!