Οι Shopping Ads μπορεί να έχουν ξεκινήσει από το 2012, αλλά …7 χρονάκια αργότερα τσουπ κι έφτασαν και στην Ελλάδα! Έφτασαν και υπόσχονται (με πολλά εχέγγυα από την πορεία τους στο εξωτερικό) να αυξήσουν τις πωλήσεις στο eShop σου και την γενικότερη online παρουσία σου.

Τι είναι;

Είναι προϊοντικές διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αλλά εν αντιθέσει με τις διαφημίσεις αναζήτησης που έχουν μόνο κείμενο, οι Google Shopping Ads έχουν πάντα εικόνα, τιμή προϊόντος ή/και περιγραφή! Επιπροσθέτως, εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας ή/και στη δεξιά στήλη. Να, κάπως έτσι:

Γιατί χρειάζεσαι κι εσύ Google Shopping Ads;

Γιατί αποδίδουν.

Κυριαρχούν στα αποτελέσματα αναζήτησης φυσικών προϊόντων, αφού βρίσκονται στην κορυφή της σελίδας που κοιτάει περισσότερο ο χρήστης, γεγονός που μεγιστοποιεί τις πιθανότητες πώλησης. Η εμπειρία έχει δείξει πως φέρνουν 130% υψηλότερα conversion rates εν συγκρίσει με τις διαφημίσεις αναζήτησης (search ads).

Δείχνουν στον χρήστη ποικιλία προϊόντων, πλαισιωμένων όχι μόνο με εικόνα, αλλά και με όλες τις βασικές πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν! Αυτό τις καθιστά αυτόματα πολύ πιο ελκυστικές και αποτελεσματικές για τον εν δυνάμει πελάτη σου, καθώς όταν κάποιος βλέπει το προϊόν και την τιμή του και πατάει στη διαφήμιση ισοδυναμεί με τον φυσικό πελάτη που εξετάζει το προϊόν στο φυσικό σου κατάστημα: η πρόθεσή του να αγοράσει είναι πολύ υψηλότερη!

Οι Shopping Ads μπορούν να εμφανιστούν όταν ψάχνεις προϊόντα με τα ακριβή τους χαρακτηριστικά-π.χ. ένα συγκεκριμένο προϊόν/μοντέλο-, γεγονός που κάνει πολύ αποτελεσματικό το ταίριασμα προϊόντος-αγοραστή.

Αλλά ακόμα κι αν θέλεις να αυξήσεις τις offline πωλήσεις σου, οι Google Shopping Ads μπορούν σίγουρα να σε βοηθήσουν! Ένα από τα success stories της Google αναφέρει πως το Sears Outlet κατάφερε να αυξήσει τις επισκέψεις στα φυσικά του καταστήματα κατά 122% και το ROAS να διαμορφώνεται στο x8!

Περνώντας στα πιο τεχνικά, εκτός από υψηλότερο conversion rate & ROAS, τα Google Shopping Ads προσφέρουν πολύ χαμηλότερο CPC – ειδικά τώρα που ο ανταγωνισμός κινείται ακόμα χαμηλά. Εκτός, λοιπόν, από περισσότερους πελάτες με χαμηλότερο κόστος, έχεις και καλύτερο έλεγχο και γρήγορη ανανέωση των προϊόντων σου, εύκολη διαμόρφωση συγκεκριμένων προϊοντικών λιστών και -φυσικά- πολύ αναλυτικά στατιστικά.

Αν θέλεις κι εσύ να μπεις εγκαίρως στην κορυφή των αναζητήσεων, επικοινώνησε μαζί μας σήμερα!

Μην ξεχάσεις να το μοιραστείς!